6.08.2013

Metamorfoza ola1997love


W tej metamorfozie biorę pod uwagę fakt, że ola1997love lubi styl Harajuku, Visual Kei i Gothic Lolita (japońskie, nie żadne "emo"). Zmienię jej MeDoll tak, aby nadal pasowała do jednego wymienionych.

Co do części twarzy nie mam zastrzeżeń, lekko zmieniłabym tylko ich rozmieszczenie. Kolor brwi powinien być taki, jak włosów.

OCZY: Praktycznie nie masz nałożonego makijażu (oprócz cieni), więc nie mogę ocenić. Na Twoim miejscu zdjęłabym część sztucznych rzęs.
USTA: Troszkę zbyt jasne w stosunku do koloru skóry.
BIŻUTERIA: Kolczyki ani sztuczne rzęsy nie powinny znajdować się jakby "na włosach". Bardzo podoba mi się piercing ust. Jest oryginalny i daje ładny efekt.



Kosmetyki, których użyłam:



Wybrałam styl Harajuku ;) Przesunęłam części twarzy i ufarbowałam włosy na śliczny przytłumiony fiolet. Niestety nie miałaś kredki do brwi w tym kolorze, więc niczego nie mogłam z nimi zrobić.

OCZY: Nałożyłam czarny eyeliner jedynie na środkową części górnej powieki. Użyłam czterech cieni o ciekawych barwach tak, aby się ze sobą zlewały. Pogrubiającym tuszem pomalowałam rzęsy tylko na górnej powiece, wydłużającym na obu, pomijając zewnętrzny kącik oka. Dodałam soczewki oraz urocze sztuczne rzęsy z Sunny Bunny.
BIŻUTERIA: Kolczyki i maska w stylu Harajuku również ze sklepu Sunny Bunny.


Jak Wam się podoba? Lepiej PRZED czy PO?


2 komentarze:

SweetCherry-Fun pisze...

Bardzo ciekawa metamorfoza. Nie znam się na żadnym z tych styli, dlatego trudno mi osądzić czy lepiej było ,,przed,, czy ,,po,,. Mimo to bardziej mi się podoba medoll po metamorfozie, gdyż jest bardziej naturalnie.

xANDYx pisze...

W sumie na żaden styl się nie charakteryzowałam, ale to prawda lubię te wymienione.
Bardzo podoba mi się metamorfoza i dzięki ;3