3.08.2013

Metamorfoza SweetCherry-Fun


Części twarzy są bardzo ładne, jednak lekko zmieniłabym ich położenie. Kolor skóry i brwi pasuje do włosów.

OCZY: Śliczny i oryginalny makijaż. Oczy dokładnie i równo pomalowane. Kolory ze sobą współgrają. Nałożyłabym mniej tuszu do rzęs, ale tak też jest w porządku.
POLICZKI: Barwa pudru pasuje do całości. Poprawnie, lecz troszkę nierówno pomalowane.
USTA: Cały makijaż jest utrzymany w zimnych barwach, wyjątkiem są usta. Powinny być w chłodnym kolorze, bo inaczej zepsują cały efekt.

Oceniam makijaż na 8/10 ;)



Kosmetyki, których użyłam:


Makijaż jest poważny i wyrazisty. Fryzura na pewno nie wszystkim się spodoba, no ale ;) Przemieściłam troszkę części twarzy.

OCZY: Użyłam czterech cieni w mocnych barwach. Nałożyłam je tak, aby się ze sobą zlewały. Pogrubiający tusz znajduje się jedynie na górnych liniach rzęs. Wydłużającym nie malowałam tylko w wewnętrznych i zewnętrznych kącikach oczu.
POLICZKI: Najpierw nałożyłam pierwszą warstwę, potem dwóch małych punktach drugą. Na koniec rozświetliłam policzki białym pudrem.
USTA: Pomalowałam jedną warstwą matowej, śliwkowej szminki.


Jak Wam się podoba? Lepiej PRZED czy PO?

1 komentarz:

SweetCherry-Fun pisze...

Metamorfoza mi się bardzo podoba. Dziękuję za wyszczególnienie mi wszystkich moich błędów, z pewnością je poprawię:)