3.08.2013

Ostatnia szansa na zakupy w Chanel Tribute



Admini uprzedzają nas przed likwidacją sklepu Chanel Tribute. Ostatnią szansę na nabycie ubrań mamy 6 sierpnia. Pewnie wielu Stardollowiczów zwlekało z kupnem, ze względu na wysokie ceny. Jeśli się nie pospieszymy, w Starbazaar obedrą nas z ostatnich Stardollarów ;)

Zdjęcia kolekcji tak na przypomnienie:


Poprzednie Chanel Tribute bardziej mi się podobały, ale tu też jest dużo ubrań, które obowiązkowo trzeba mieć w swojej szafie. Bardzo szkoda, że czarna sukienka (trzeci manekin od lewej na pierwszym piętrze), jest kiepsko wykonana - bardzo pogrubia MeDoll. Byłaby świetną zdobyczą, jednak musimy z niej zrezygnować. Sukienka z czwartego manekina na drugim piętrze była na samym początku dostępna za 999 SM (udało mi się ją wtedy zakupić ;D). 

Warto mieć:



Podoba Wam się ten sklep? Kupicie coś?


1 komentarz:

SweetCherry-Fun pisze...

Ogólnie najpierw byłam zadowolona że pojawiło się channel tribute. Ale kolekcja nie spodobała mi się pod względem graficznym. Bo gdyby admini się bardziej postarali to wiele sukienek byłoby 'must have'.
Np ta pierwsza sukienka na pierwszym piętrze. Na manekinie prezentuje się świetnie, natomiast czar pryska gdy założymy ją na medoll.
Nic jeszcze nie kupiłam, ale chyba zdecyduje się na "Tweed Coco Dress"